För en bättre upplevelse vänligen ändra browser till CHROME, FIREFOX, OPERA eller Internet Explorer.

Vanliga frågor

  • Kan jag lägga upp hur många annonser som helst för 45 kr / mån?

    JA! MyLoppis kostar endast 45 kr/månad oavsett om du lägger upp 0 eller 1000 annonser. Inga dolda eller extra avgifter för att redigera eller lägga upp nya annonser. 

  • Kan jag avsluta min prenumeration när jag vill?

    Ja! Prenumerationen är inte bindande så du kan avsluta den när du vill.

  • Vad kan jag sälja på MyLoppis?

    Här kan du sälja i stort sett allt - Möbler, kläder, fordon, cyklar, elektronik m.m.

  • Hur kommer vår förening i kontakt med MyLoppis?

    Är din förening intresserad av att tjäna pengar på MyLoppis - maila dina kontaktuppgifter till kontakt@myloppis.se så kontaktar vi dig snarast.

  • Behöver jag värva en användare flera gånger?

    Nej, det fina med MyLoppis är att du värvar användaren EN gång som ser ett värde i tjänsten och fortsätter prenumerera på tjänsten.

  • Hur betalar MyLoppis ut pengar till föreningen?

    MyLoppis rapporterar in betalande prenumeranter och betalar ut pengar till föreningen 30 dagar efter föregående månads månadsskifte. För föreningen innebär det en stabil intäkt året runt. 

  • Varan jag har köpt är inte samma som i annonsen!

    Om du har handlat något från ett företag så har du ångerrätt enligt distansköplagen. Om varan inte fungerar eller om du inte blivit nöjd så har du rätt att returnera varan. Tänk på att eventuella skador som uppkommit efter köpet behöver ersättas. Distansköplagen gäller dock inte vid köp mellan privatpersoner. Det som gäller är det som parterna kommit överens om innan köpestillfället. Om du blivit informerad om att produkten ska vara felfri vid leverans så gäller det. Om du har fått felaktig vara ska detta åtgärdas av säljaren. Kontakta säljaren om detta skulle uppstå. Eventuella tvister går att lösas i domstol. Om det misstänks vara bedrägeri så mail oss så mycket uppgifter som möjligt.

  • Tekniska problem med MyLoppis.se!

    - Har du problem att se innehåll, logga in etc. Testa att rensa cash-minnet på din enhet, det brukar lösa problemet. För att rensa cache och cookies i sin dator så följer du dessa steg beroende på vilken webbläsare du har. Men det brukar oftast finnas under inställningar. Chrome: 1. Öppna Chrome på datorn 2. Klicka på ikonen med 3 prickar i det övre högra hörnet 3. Klicka på fler verktyg → Rensa webbinformation 4. Välj tidsintervall högst upp. Välj Genom tiderna om du vill rensa allt. 5. Markera kryssrutorna bredvid Cookies och andra webbplatsdata och Cachade bilder och filer. 6. Klicka på Rensa data. Klart! Safari: 1. Klicka där det står Safari 2. Välj "Inställningar" och sedan "Integritet" 3. Klicka på "Hantera webbplatsdata", markera en eller flera webbplatser och klicka på Ta bort eller Ta bort alla. Firefox: 1. Klicka på Verktyg-menyn i menyfältet och välj "Rensa ut tidigare historik..." 2. För Tidsintervall att ta bort, välj All historik. 3. Klicka på knappen bredvid Detaljer. 4. I listan under Detaljer, välj Cache och kontrollera att inga andra poster du vill behålla är markerade. 5. Klicka på Ta bort. Cachen kommer att rensas ut och fönstret "Ta bort all historik" stängs. 6. Klicka på Verktyg-menyn i menyfältet och välj "Rensa ut känslig data…"för att öppna fönstret "Rensa ut känslig data". 7. Välj Cache och kontrollera att inga andra poster du vill behålla är markerade. 8. Klicka på Rensa nu. Cachen kommer att rensas ut och fönstret "Ta bort all historik" stängs. Om problemet kvarstår så maila oss och ange vilken webbläsare som används.

  • Hur går betalning till?

    Betalning gör du genom kortbetalning. Betala med kort gör du genom att registrera dina kortuppgifter när du skapar kontot. När du har registrerat ditt konto och godkänner att betalning görs så aktiveras tjänsterna under den aktuella prenumerationstiden. När prenumerationstiden löper ut så förnyas prenumerationen med samma tid automatiskt och betalning dras automatiskt från kortet. Det går när som helst att avbryta prenumerationen genom att kontakta oss eller via anvisning i din kontoprofil. Vid avbruten prenumeration så stängs tillgång till tjänsten av när den kvarvarande redan betalda prenumerationstiden har löpt ut och ditt kort debiteras inget mer.

  • Varför har ni ingen telefonsupport?

    Vi har tyvärr ingen telefonsupport som du kan nå oss på. Om du behöver hjälp med något kan du se om ditt svar finns med på vår hemsida. Finner du inte det du söker så kan du maila oss din fråga så besvarar vi så fort som möjligt.

Toppen